Samsung SpinPoint P80 160GB , 160GB Review

The_MAN 7 augustus 2006, 165 views

Samsung SpinPoint P80 160GB , 160GB

Pluspunten

• Goedkoop
  • Stil
  • Goede featureset

Minpunten

• Niet koud, maar wel acceptabel

Ik heb 2 Samsungs in RAID 0 in mijn systeem ziiten. Hiervoor had ik een Maxtor 120Gig ATA schijf, deze 2 samsungs samen maken minder geluid dan die oude alleen! Verder zijn ze erg goedkoop en SATAII met NCQ aanboord. Ze blijven niet erg koud, maar de temperatuur vind ik acceptabel. Ik moet erbij zeggen dat ik bij de hd's geen extra koeling heb en ze vlak boven elkaar zitten, dat komt de temperatuur natuurlijk niet ten goede. Naar de prijs/kwaliteit verhouding gekeken denk ik niet dat je een betere schijf kan vinden!

Heb jij ook een Samsung SpinPoint P80 160GB , 160GB?