Krups Vertuo Next Review
Mooi apparaat, maar helaas ergvieze koffie. Koop liever een Dolce Gusto, een Nespresso apparaat of nog beter een Lavazza Modo miu espresso cup machine als je koffie uit een capsule wilt.
Pluspunten
Mooi design High-tech uitstraling Goedkoop in aanschaf
Minpunten
Vieze, vieze koffie, waterig zonder smaak Veel lawaai tijdens koffie zetten Hoeveelheid water voorgeschreven door de barcode op de capsule niet door jouzelf
Eindoordeel
Echt een serie koffie machines met een prachtig design. Prima aanschaf prijs als je hem in een aanbieding vindt (49,- los, 79,- met een Aerochino melkopschuimer etc.
Maar dan de koffie:
in de verpakking vindt je een doosje met allerlei koffie specialiteiten, helaas,,,ik heb ze allemaal geprobeerd. De koffie snmaakte stuk voor stuk vlak, bitter en waterig. Echt heel jammer aangezien er zelfs bij de "goedkope"Doce Gusto cups bijvoorbeeld best goed drinkbare koffie te vinden is.
Je leest veel over defecte machines. Daar heb ik geen ervaring mee. Hij doet het gewoon. Cup er in, heet water centrifuge aan en de koffie loopt.
Op de cups zit een streepjescode. Helaas schrijft deze voor hoeveel water je aan je koffie toevoegt. Dat is jammer. Bij mijn Nespresso en Doce Gusto machines kon ik dat zelf regelen. Daardoor waren sommige "ondrinkbare: Lungo's toch opeens lekker en niet meer waterig. etc.
Wat mij betreft is dit een aantrekkelijk product wat ik echt niet kon laten staan. Helaas bleek het geen waar het om gaat....de koffie echt niet te drinken...en dan overdrijf ik niet. Ik houd van lekkere koffie, maar kan alle waar naar zijn geld wel beoordelen dat Nescafé hier een misser heeft gemaakt.
Nadat je uit deze machine koffie serveert, zal iedereen zonder uitzondering een pakje Nescafé Gold oploskoffie als de betere koffie aanwijzen.....en dat zegt dus wel wat.
Afrader helaas. Ondanks de mooie gadget achtige techniek met de centrifuge van koffie.
Maar dan de koffie:
in de verpakking vindt je een doosje met allerlei koffie specialiteiten, helaas,,,ik heb ze allemaal geprobeerd. De koffie snmaakte stuk voor stuk vlak, bitter en waterig. Echt heel jammer aangezien er zelfs bij de "goedkope"Doce Gusto cups bijvoorbeeld best goed drinkbare koffie te vinden is.
Je leest veel over defecte machines. Daar heb ik geen ervaring mee. Hij doet het gewoon. Cup er in, heet water centrifuge aan en de koffie loopt.
Op de cups zit een streepjescode. Helaas schrijft deze voor hoeveel water je aan je koffie toevoegt. Dat is jammer. Bij mijn Nespresso en Doce Gusto machines kon ik dat zelf regelen. Daardoor waren sommige "ondrinkbare: Lungo's toch opeens lekker en niet meer waterig. etc.
Wat mij betreft is dit een aantrekkelijk product wat ik echt niet kon laten staan. Helaas bleek het geen waar het om gaat....de koffie echt niet te drinken...en dan overdrijf ik niet. Ik houd van lekkere koffie, maar kan alle waar naar zijn geld wel beoordelen dat Nescafé hier een misser heeft gemaakt.
Nadat je uit deze machine koffie serveert, zal iedereen zonder uitzondering een pakje Nescafé Gold oploskoffie als de betere koffie aanwijzen.....en dat zegt dus wel wat.
Afrader helaas. Ondanks de mooie gadget achtige techniek met de centrifuge van koffie.
Beoordeel deze review:
Reacties (2)
Oei raar om te lezen? Ik ben van gewone Nespresso naar Vertuo gegaan. En vooral de hoeveelheid koffie vind ik anders. Maar op vlak van smaak merk ik niets. Geen verbetering maar ook geen achteruitgang.
De prijs van de cups echter ... dat is voor mij net het nadeel van Vertuo. Het is echt wel duur als je dagelijks 2 cups gebruikt.
Misschien was er iets met het toestel?
De prijs van de cups echter ... dat is voor mij net het nadeel van Vertuo. Het is echt wel duur als je dagelijks 2 cups gebruikt.
Misschien was er iets met het toestel?
Hai, ik heb er 2 gehad voor de zekerheid. Maar ik moet zeggen: wel van hetzelfde type. En ik heb met meerdere mensen geproefd om uit te sluiten dat het aan mijn slechte smaak lag.Oei raar om te lezen? Ik ben van gewone Nespresso naar Vertuo gegaan. En vooral de hoeveelheid koffie vind ik anders. Maar op vlak van smaak merk ik niets. Geen verbetering maar ook geen achteruitgang.
De prijs van de cups echter ... dat is voor mij net het nadeel van Vertuo. Het is echt wel duur als je dagelijks 2 cups gebruikt.
Misschien was er iets met het toestel?
Wat goed zou zijn is als je zelf ook een review zou plaatsen van jouw ervaringen. Ik ben zo negatief over deze ervaring dat ik het haast niet op durfde te schrijven. En ik houd altijd wel van nuance. Dus doe ons een plezier en voeg een review toe. Hoe kort ook,,,het zou dan wel meer recht doen aan de ervaringen in het algemeen. Want ik ben echt nieuwsgierig of ik nu n=1 ben wat smaak ervaring of dat anderen hier iets zinnigs over kunnen melden met de ervaringen die zij hebben. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat een product op de markt kan blijven als de koffie niet smaakt. Ik vond een Senseo duidelijk beter. En dat zegt wat over de machine aangezien ik Senseo koffie liever echt over sla. Dus mogelijk heb ik 2 defecte machines achter elkaar gehad.
Voel je welkom dus met een review.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn