Cooler Master Hyper TX3 Review

beun de H. 10 oktober 2010, laatste update op 10 oktober 2010, 431 views

Cooler Master Hyper TX3

Pluspunten

• prijs
  • koelvermogen

Minpunten

• installatiegemak
  • bevestiging maakt een gammele indruk

Geluidsproductie (min) Score: 3
Geluidsproductie (max) Score: 2
Koelvermogen Score: 5
Een sterke koeler voor een erg lage prijs dat is opzich erg fijn. Het installeren van de koeler is echter behoorlijk onduidelijk. De meegeleverd handleiding geeft de verkeerde instructies om voor het installeren op een AM2-plank, waardoor ik nodeloos aan het klooien was. Dit is het gevolg van de koeler zowel compatible te maken voor amd alsmede intel. Uiteindelijk in het installeren zelf ook nog best wel een priegelwerkje en had ik dermate m'n twijfels over de stevigheid van de verbinding, dat ik het koelblok met een koortje aan de bovenkant van de kast heb bevestigd.
Ik zou dit ding ondanks de goede prestatie/prijs toch niet kopen, omdat het slecht beschreven is hoe te installeren en de verbinding niet erg solide overkomt waardoor je de continue vrees hebt dat hij eraf valt.

• asrock 880gmh
  • AMD Athlon II X4 640
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een Cooler Master Hyper TX3?

Ik weet niet hoor, maar ik heb hem ook en had geen enkele problemen met het installeren. Denk dat het meer aan jou ligt...
Ik heb ook geen enkel probleem gehad :)
De verbinding niet erg solide overkomt waardoor je de continue vrees hebt dat hij eraf valt.
You get what you pay for, wat had je verwacht van een koelertje van €19,- of goedkoper?