Specificaties 16,4" (1920x1080), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Sony Vaio VPCF13Z1E/B Review

jonny htc 10 oktober 2010, laatste update op 10 oktober 2010, 1.761 views

Sony Vaio VPCF13Z1E/B

Pluspunten

• Hoogwaardig scherm HD.
  • Mooi en degelijk materiaal qua afwerking.
  • Snel en stil.

Minpunten

• Het openen van het scherm,daar is geen echte grip voor.
  • Geen toetsen verlichting.

Via een online winkel kon ik hem direct afhalen,2 dagen geleden...wat een tof apparaat zeg _/-\o_
Ik had hiervoor de VPC-E I5 serie,maar die is helaas gejat :( Ik had jammer genoeg ook DE PIEP zoals velen...En wat ik minder vond was toch het glossy scherm,ik reis heel veel,en ben daarom veel buiten,en in de zon gaan die 2 niet echt samen,en zo heb ik nog een paar puntjes zoals geluid,en batterij die erg kort mee ging(bij mij minder dan een uur) verder geen klagen over de VPC-E I5
Het scherm van dit monster.. is nu een heel ander verhaal geworden,met al zn,specs.en wat is ie stil zeg!
Na een paar uur surfen,films kijken enz.(heb nog geen zware programma's er op los gelaten)Wordt Hij totaal niet heet aan de onderkant.De afwerking en keuze van materiaal maken hem tot een echt parade paardje!
De lichtsensor doet het ook erg goed.Als ik wat verder ben,laat ik wat meer weten...

• Logitech Anywhere Mouse MX
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een Sony Vaio VPCF13Z1E/B?

Kan je aangeven of je nog steeds tevreden bent over het geluidsniveau?
Ik lees in 2 reviews dat geluid zijn zwakke punt is.

grts
Ik heb 'm ook maar overweeg 'm in te leveren, omdat ik het geluid van de fan toch wel erg irritant hard vind. Hij draait zelfs bij 0% cpu behoorlijk hoorbaar. En regelmatig is er op de achtergrond een licht piepje die ik met mijn gevoelige oren als storend ervaar.

Verder is de laptop zelf geweldig: alles wat je nodig hebt!
Met pijn in mijn hart zal ik 'm terugbrengen :'(