Specificaties Bluetooth muis - Bekijk alle specificaties

Logitech V470 Cordless Laser Mouse for Bluetooth Review

SpeedingWilly 21 november 2010, 256 views

Logitech V470 Cordless Laser Mouse for Bluetooth

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Verbindingsproblemen
  • Vormgeving (wel fijn voor kleine handen)

Ik heb met deze muis redelijk veel verbindingsproblemen. Bij mijn desktopcomputer stoorde de muis op een vreemde manier waardoor hij schokte (de muispointer op scherm). Dit was zo irritant dat ik weer teruggegaan ben naar een bedrade optische muis. Waar dit aan ligt weet ik niet. Het kan ook aan mijn computer liggen (b.v. de Bluetooth adapter). Ik heb echter geen problemen met een Microsoft Bluetooth muis die ik ook heb.
I.c.m. met de laptop van mijn vriendin werkt de muis goed, maar ze moet regelmatig de muis opnieuw verbinden (wat ook niet altijd goed gaat). Dit 'probleem' is echter te overzien.

Heb jij ook een Logitech V470 Cordless Laser Mouse for Bluetooth?

Zelf heb ik de duurdere versie (Logitech m555b bluetooth mouse) en die bevalt me prima.

[Reactie gewijzigd door syltheboy op 21 november 2010 13:09]

Ik heb dus deze Logitech (iets groter) en de Microsoft notebook mouse 5000 (zie productreview: Microsoft Bluetooth Notebook Mouse 5000 review door SpeedingWilly).

Als je op zoek bent naar een (kleine) notebook muis zou ik de Microsoft nemen.