Sony WF-1000XM4 (Zwart)

€ 177,-
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony WF-1000XM4 (Zwart) Review

Octopus69Newbie 15 januari 2022, laatste update op 29 januari 2022, 392 views Product gekocht

Sony WF-1000XM4 (Zwart)

De rechter oorop geeft om de zoveel tijd ruis en jammer dat ie niet zoals de koptelefoon op 2 apparaten tegelijk kan

Pluspunten

• Goed geluid
  • Prima noice canceling

Minpunten

• Kan niet zoals de koptelefoon op 2 apparaten tegelijk
  • Het rechter oordopje geeft om de zoveel tijd ruis

De rechter oordop geeft om de zoveel tijd ruis en kan niet zoals de koptelefoon op 2 apparaten tegelijk

Heb jij ook een Sony WF-1000XM4 (Zwart)?

Gek om op basis van dat de dopjes af te kraken, snapt de tv wel Bluetooth? Mijn LG TV kun je ze gewoon mee pairen als Bluetooth soundbar. Maar dat ligt niet aan de dopjes. Die pairen zelfs nog met een switch. Alles wat Bluetooth audio snapt. Ben je niet boos op je tv?
Ik zou de handleiding lezen ipv het product af te kraken. Slaat nergens op een product 1 ster te geven omdat je zelf iets niet voor elkaar krijgt.
Ook geeft het rechter oordopje om de zoveel tijd ruis. Dit product is geen aanrader. Fijn dat u er wel tevreden over bent , maar ik ben er om meerdere reden niet tevreden over