Klipsch T5 True Wireless (Zilver, Zwart)

€ 76,66
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Klipsch T5 True Wireless (Zilver, Zwart) Review

-RdV- 12 januari 2022, laatste update op 1 april 2022, 133 views Product gekocht

Klipsch T5 True Wireless (Zilver, Zwart)

Gekocht voor €70 destijds en een prima koop voor dat bedrag, momenteel voor €49 zeker de moeite waard.

Pluspunten

• Mooie case
  • Goed geluid
  • Snel en makkelijk pairen

Minpunten

• Case is kwetsbaar voor vallen
  • Kwaliteit van tips
  • De flens waar de tips in klikken is zwak

Werken naar behoren en geluidskwaliteit is in mijn beleving goed. Ik ben geen audiofiel en kan dus niet in details treden over de fijne puntjes.

Mijn ervaringen tot nu toe is dat ze goed lang mee gaan op hun batterij en de charge case goed en makkelijk werkt.
Het pairen gaat (naar bt standaarden) ook prima, ze verbinden snel en automatisch met mijn Samsung telefoon.

De app heb ik niet gebruikt en is niet nodig voor normaal gebruik.

De tips zijn het zwakke punt, ze hebben een proprietary systeem waar elk tipje van siliconen is maar een plastic flens heeft waarmee ze aan de body van de speaker zitten. Het siliconen deel wil nog wel eens los laten van de plastic ring waarna vervangen of lijmen de enige opties zijn. Vervangingen zijn alleen via de klantenservice van klipsch te verkrijgen of je moet het op garantie gooien.

Edit:
Er is zojuist een stukje van de flens afgebroken die de tips vasthoudt. Dat lijkt erg dun plastic te zijn. Al met al vrij kwetsbare oordopjes dus.

Heb jij ook een Klipsch T5 True Wireless (Zilver, Zwart)?