Sony PlayStation 5 Digital Edition Wit, Zwart Review

arientje 12 januari 2022, laatste update op 12 januari 2022, 246 views Product gekocht

Sony PlayStation 5 Digital Edition Wit, Zwart

Voelbare vooruitgang in de PS5.

Pluspunten

• Veel stiller dan vorige generatie
  • Bijbehorende controller enorme stap vooruit

Minpunten

• Voor een console enorm qua omvang
  • Moeilijk om koeling te verbeteren

Multimedia Score: 4
Multiplayer Score: 5
Spelaanbod Score: 3
Randapparatuur Score: 4
Sinds kort ben ik overgestapt van een Xbox One naar de PlayStation 5. Wellicht dat het komt doordat het next-gen is op het moment van schrijven maar wat een verademing!

Afgezien van de technologische vooruitgang zijn er grote functionele voordelen. De grootste pluspunten die ik tot nog toe ben tegengekomen zijn;
- Mogelijkheid van uitzetten crossplay wat PC-gamers met ev. cheat-software uitsluit.
- Voice-chat middels een zogeheten PlayStation-party, werkt veel soepeler dan een in-game communicatie mogelijkheid.

Ik zal deze review nog verder aanvullen wanneer ik nieuwe noemenswaardige features of teleurstellingen tegenkom, vooralsnog (bijna) niets dan lof!

Heb jij ook een Sony PlayStation 5 Digital Edition Wit, Zwart?

Waarom digital en geen Disc? Hecht je geen waarde aan fysieke games en mogelijkheid tot ruil/verkoop?
Hey Greatsword,

Ik ben niet perse voor een Digital gegaan, ik wilde graag een PS5 en deze heb ik kunnen bemachtigen! :)

Maar als je me zou vragen welke ik liever zou willen zou dat ook de Digital zijn omdat 100€ voor een disc reader teveel geld is in mijn ogen