AMD Wraith Max Cooler met RGB LED Review

LeonRadeon 11 januari 2022, 222 views Product gekocht

AMD Wraith Max Cooler met RGB LED

Oude koeler verwijderd en deze koeler geplaatst Wel 25 C koeler bij 100 % CPU load dan de vorige koeler . Op low speed setting hoor je hem bijna niet . Op high setting lijkt wel een F16 . Mooie led verlichting Uitstekende koeling .

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Grote zware koeler
  • Mooie led verlichting
  • Makkelijk te monteren
  • Am3 + Am4

Minpunten

• Op high setting wel erg luid

Koelvermogen Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 1
Geluidsproductie (min) Score: 3
Deze koeler vind ik echt echt geweldig .
25 Graden koeler bij 100 % CPU gebruik dan mijn vorige (oud model box koeler)
Deze koeler is een stuk zwaarder dan de vorige oud model .Het is echt een grote koeler met grote fan die gewoon recht richting de CPU blaast wat volgens mij beter is omdat de luchtflow dan ook over je moederbord gaat zodat dus ook de VRM componenten gekoeld worden .
Ik had mijn vorige koeler ook goed schoongemaakt maar temperatuur was altijd 70 Graden bij full load . Nu met deze koeler echt ver gedaald naar 40-45 C bij 100 % CPU load .
En dat met de fan speed op "low"
Heb natuurlijk ook "high" speed setting geprobeerd maar dat hoor je dan wel goed . Misschien nodig als je gaat overklokken . Led verlichting is ook prachtig veranderd ook van kleuren , heb daar geen software voor gedownload alleen de USB connectie aangesloten die erbij zit . Als je wilt kan je ook de RGB aansluiten kabels zitten erbij . maar die RGB is eigenlijk niet nodig , misschien als je zelf de kleuren wilt kiezen .
Moet er wel bij vermelden dat ik de koelpasta heb verwijderd en hiervoor in de plaats Gelid GC-EXTREME erop heb gesmeerd over de CPU oppervlakte . Dit is trouwens ook geweldig spul .
Echt een goede koeler voor weinig geld . Past ook op een AM3+ socket .

En heel makkelijk te monteren ( Niet met schroefjes maar met strakke klem klik je hem vast . dus je hoeft je moederbord niet los te maken )

Heb jij ook een AMD Wraith Max Cooler met RGB LED?