Sonos Beam (Gen 2) Zwart

€ 453,-
Specificaties Soundbar - Bekijk alle specificaties

Sonos Beam (Gen 2) Zwart Review

GerCor 6 januari 2022, 2.206 views Product gekocht

Sonos Beam (Gen 2) Zwart

Ik heb, uiteraard de Sonos -app om e.e.a. te installeren maar de Beam kan ook opgenomen in Google Assistent/Home en de Ikea-app.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Connectiviteit
  • Compact.

Minpunten

• prijs

Geluidskwaliteit Score: 5

Heb jij ook een Sonos Beam (Gen 2) Zwart?

Ik ben benieuwd of je echt het effect hoort in het geluid met deze gen2 versie?
Waarschijnlijk Atmos. Hoe vind je hem overall klinken? Heb je de "oude" Beam wel eens beluisterd? Ik ben in de markt voor de Gen 2 voor de slaapkamer.
Nee, de oude Beam zegt mij niks maar ik heb wel wat filmpjes gezien op YouTube en daaruit blijkt dat er geen verschil is. Voor Atmos heb je een TV met eArc nodig, heb ik begrepen. Dat heeft mijn TV niet. Ik had hiervoor een Samsung met aparte bass module. Maar de Beam klinkt beter waar het de bass betreft. Zeer tevreden over.
Inderdaad, het Atmos geluid dat in deze Beam beter tot zijn recht moet komen.. daar was ik benieuwd naar. maar je zegt het al, je tv moet het ondersteunen (of je receiver). dan moe tik dus nog meerdere apparaten vernieuwen. dank voor de info.