1 review

Haier HB26FSSAAA

Niet beschikbaar
Specificaties Kastmodel met vriezer (A++, oud label) - Bekijk alle specificaties

Haier HB26FSSAAA Review

wilmar10Newbie 31 december 2021, 266 views Product gekocht

Haier HB26FSSAAA

We hebben deze koelkast nu 2 weken en zijn zeer tevreden. De brede planken achter de dubbele deuren geven je veel ruimte en goed overzicht. De verlichting maakt dat je alles goed kan zien. De lades van de vriezer zijn handig en je kunt alles makkelijk vinden. .

Pluspunten

• brede planken in koelgedeelte
  • stil en energiezuinig
  • overzichtelijk vriezergedeelte
  • duidelijke bediening en display

Minpunten

• zelf plaatsen is niet makkelijk (190kg)

Energieverbruik Score: 4
We hebben deze koelkast nu 2 weken en zijn zeer tevreden. De brede planken achter de dubbele deuren geven je veel ruimte, ook voor grotere dozen zoals van taarten of pizza, en goed overzicht. Het paneel tegen de achterwand is verlicht en met twee lampen aan de zijkant kun je alles goed zien. De 2 lades onder in het koelgedeelte kun je zelf instellen voor verschillende producten met hun eigen temperatuurzone. De lades van de vriezer zijn handig en je kunt alles makkelijk vinden. De koeling is stil. We hebben de ijsblokjesmaker nog niet aangesloten. Ik heb de koelkast gekocht in Duitsland (veel goedkoper) en is voor €20(!) thuisbezorgd.

Heb jij ook een Haier HB26FSSAAA?