Apple iPhone 13, 128GB opslag Rood

Apple iPhone 13, 128GB opslag Rood Review

ronnyvl1967 30 december 2021, laatste update op 7 februari 2022, 748 views Product gekocht

Apple iPhone 13, 128GB opslag Rood

De iPhone 13 is in tegenstelling tot het ongeluksgetal 13 een prachtig toestel dat op veel vlakken zelfs voor een gewezen Android gebruiker verrassend veel te bieden heeft .

Pluspunten

• Heel handzaam toestel
  • Magsafe systeem geschikt om accessoires zoals draadloze powerbank of Wallet te bevestigen
  • Heel mooie schermweergave
  • Heel zuinige batterij die snel ongeladen is
  • Heel goede netwerkverbindingen
  • Oogstrelend design
  • Een updatebeleid dat top is en absoluut evenredig met de verkoopprijs is.
  • Grotere lenzen die kwaliteit foto’s ten goede komt

Minpunten

• Geen usb C
  • Ontbreken van basic beschermhoesje
  • Draadloost opladen maakt toestel best warm

Sinds een maand of 2 heb ik de enorme overstap gezet van Android naar iOS en inmiddels kan ik al concluderen dat deze beslissing ongetwijfeld één van mijn beste ooit is gebleken.

Om te beginnen maakt Apple het je heel gemakkelijk om je gegevens van je Android over te zetten via een transfer app wat uiterst gebruiksvriendelijk is.

Daarnaast heb je de keuze of j e een e-sim profiel ofwel een reguliere simkaart plaats.

Eens je toestel is opgestart download je iPhone eerst alle beschikbare updates zodat je snel aan de slag kunt met je toestel.

Ikzelf gebruik mijn mobiel meestal om te surfen op het web en ondanks de zogezegd tragere verversingsnelheid va het beeld is deze gebruikservaring toch heel goed.
Wel heb ik de standaard browser Safari snel uitgeschakeld omdat Chrome toch wel pak fijner werkt.

De iPhone 13 is ook een heel fijn toestel om filmpjes op te kijken en muziek te luisteren en hiervoor kun je perfect een streaming service gebruiken.
Aangezien ik een iPhone heb is het gezinspakket waarin voor alle gezinsleden onbeperkt Apple Music premium, onbeperkt toegang tot Arcade games en 200gb extra iCloud volume voor 19,95 euro heel interessant mede ook doordat je muziek in HR, spatial, losless en dolby surround weergegeven wordt .
En eerlijk gezegd is de geluidsweergave gewoonweg fantastisch.

Wat wel een heel opvallend design punt van iPhone 13 is dat is de camera setting met 2 grote opvallende lenzen die bij het fotograferen in zowat alle omstandigheden heel mooie foto’s weet te nemen.

Heb jij ook een Apple iPhone 13, 128GB opslag Rood?

Vraag & Aanbod

mooie foto's hoor!!

vraagje,

heb je gewoon de automatische modus gebruikt voor de foto's of heb je bepaalde instellingen aangepast in de camera?
Heb de automatische modus gebruikt