TP-Link Bluetooth 5.0

€ 10,98
Specificaties Bluetooth 5.0-dongle met USB 2.0-interface - Bekijk alle specificaties

TP-Link Bluetooth 5.0 Review

bert74 27 december 2021, laatste update op 27 december 2021, 1.113 views Product gekocht

TP-Link Bluetooth 5.0

Prima bluetooth adapter voor Windows 10, voor een kleine prijs.

Pluspunten

• Werkt prima onder Windows 10
  • Goed bereik, goed geluid, compact
  • Goedkoop

Minpunten

• Nog niet gevonden

Drivers en ondersteuning Score: 4
Omdat er nog geen review van deze Bluetooth adapter was, wil ik graag mijn ervaringen met jullie delen.

Ik heb de adapter aangeschaft omdat mijn zoon graag zijn draadloze speaker aan zijn pc wilde wilde koppelen en dat we daarmee ook weer een setje losse speakers kunnen uitsparen.

Ik heb de apdaper getest met de volgende componenten:
- Zelfbouw pc o.b.v. MSI Z77A-GD55 moederbord
- Windows 10 Home 64bit NL, versie juni 2021
- JBL Charge 2+ (Bluetooth 3.0) speaker
- Sony WH-1000XM3 (Bluetooth 4.2) koptelefoon

De adaper werd direct herkend door Windows 10. Pairen met zowel de draadloze speaker als koptelefoon ging probeemloos. Het geluid op mijn koptelefoon is prima.

Bluetooth 5.0 wordt ondersteund, maar heb de werking hiervan niet kunnen testen.

Het bereik is goed. De adapter zit in een USB-uitgang achterop het moederbord, niet optimaal, maar ik kon probeemloos muziek luisteren op dezelfde verdieping. De verbinding viel weg toen ik een verdieping naar boven ging.

Latency tijdens gamen heb ik nog niet kunnen testen.

Al met al voor mij een prima adapter voor een mooie prijs, voor ca. €16 heb je hem in huis

Heb jij ook een TP-Link Bluetooth 5.0?