Apple iPhone 13 Pro, 512GB opslag Goud

Apple iPhone 13 Pro, 512GB opslag Goud Review

Kevin1983Newbie 17 december 2021, laatste update op 17 december 2021, 659 views Product gekocht

Apple iPhone 13 Pro, 512GB opslag Goud

Prima product qua uiterlijk helaas oververhit hij al na 15 minuten

Pluspunten

• Kleur
  • Camera
  • Beeldscherm

Minpunten

• Oververhit snel
  • Te blokkig
  • Zwaar

Helaas oververhit de iphone 13 pro 256 gb goud heel erg snel. En ik heb hem maar 4 dagen gehad.
Je krijgt dan een melding in beeld. En dan doet hij niks meer. Ik heb hem teruggestuurd en ben weer terug naar de 11 pro gegaan. De 13 was een leuk toestel. Maar na 15 minuten loopt hij al met de app kaarten, facebook, youtube of TikTok helemaal vast. En word hij echt kokend heet. Dat hij bijna niet vast te houden is.
En dan verschijnd er een melding in het beeld met een thermometer. Voor een toestel van dit kaliber mag dit niet gebeuren vind ik zelf.
Ook vind ik hem in verhouding met de 11 pro te blokkig en te zwaar. Jammer maar ik wacht wel op de 14 of die beter is. En ook belachelijk dat er geen oplader in de doos meer zit.

Heb jij ook een Apple iPhone 13 Pro, 512GB opslag Goud?

ik heb ook iphone13pro, heeft iemand dezelfde waardeloze ervaringen met netwerk?

Bij mij blijft de telefoon switchen tussen 5G en EDGE (!), 4G wordt voor het gemak over geslagen, maar zowel 5g als EDGE werken niet snel. Volgens Vodafone online support hebben ze het beste 5G netwerk, in de winkel zeiden ze echetr iets anders: schakel 5G uit, maar ja, als 4G dan ook niets doet zit je dus op EDGE.

iemand zelfde ervaringen of heb ik gewoon een toestel waar iets mis mee is?
Beetje laat met een reply maar kan je de telefoon niet locken op 4g? Geloof niet dat het veel uitmaakt qua snelheid en op sommige toestellen zelfs sneller is dan 5g. Ik denk dat het aanbevolen netwerk heet in instellingen.