Rolfstone Nova (Zwart)

Niet beschikbaar
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Rolfstone Nova (Zwart) Review

Troy Bakker 13 december 2021, 259 views Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

Zijn prima oordopjes. Alleen inmiddels kan je beter krijgen voor 20-40 euro.

Pluspunten

• Accuduur
  • Zitten het 1e uur goed
  • Passive noise isolation
  • Uitstekende klantenservice (van Rolfstone)

Minpunten

• Gaan snel kapot
  • Grote oplaadcase
  • Prijs kwaliteit verhouding

Ik had deze oortjes gekocht in 2017 voor zo'n 80 euro. Toen was ik er erg blij mee. Naar mijn mening was het geluid goed (valt nu wel tegen ten opzichte van de competitie) en had er weinig problemen mee. Tot na een jaar toen ging mijn paar stuk. Deze hadden ze netjes vervangen. Nog geen jaar later gingen ze weer kapot. Toen kreeg ik weer netjes een nieuw paar van Rolfstone een vernieuwde versie zelfs. Bij dit paar is binnen een jaar de linker driver kapot gegaan er komt nog geluid uit maar de hoge tonen zijn schel en doen pijn om naar te luisteren (de rechter is nog prima.

Als ik de oortjes nu vergelijk met de Redmi airdods basic s en de Motorola vervebuds 100, dan verliezen de rolfstone nova's het op erg veel gebieden. Zo zijn instrumenten het best te onderscheiden met de vervebuds 100 daarna de redmi's en als laatst de rolfstones. De Rolfstones hebben veel bas en het klinkt beter dan die van de redmi's, maar de redmi's wint het op de rest van de muziek
Kwa geluidskwaliteit zet ik ze op de volgende vorgorde
Vervebuds 100 (zijn tussen de 20 en 40 euro)
Redmi airdods basic s (zijn zon 20 euro)
Rolfstone nova's (zijn inmiddels niet meer te koop vgm)

De bouwkwaliteit van de rolfstones is matig de case voelt bijna even goedkoop aan als die van de redmi's voor 4x de prijs

Ik zou deze oortjes niet aanraden, omdat er inmiddels veel beter te verkrijgen is voor het geld.

Heb jij ook een Rolfstone Nova (Zwart)?