Google Pixel 6 128GB Zwart

€ 519,-
Specificaties 6,4" • 2400x1080 • 128GB - Bekijk alle specificaties

Google Pixel 6 128GB Zwart Review

Mich1100 8 december 2021, 270 views Product gekocht

Google Pixel 6 128GB Zwart

Zeer fijne telefoon met een goed scherm en software zonder rommel.

Pluspunten

• Vingerafdrukscanner
  • Batterijduur
  • Software

Minpunten

• Verkrijgbaarheid
  • Vrij zwaar

Ik heb deze telefoon gekocht bij de media markt in Duitsland omdat hij in Nederland niet voor de normale prijs verkrijgbaar is.

Komend van een Samsung Galaxy A71 vind ik deze telefoon een flinke stap voorwaarts.
Met name de vingerscanner van de Pixel vind ik vele malen beter dan van de A71. De scanner pakt mijn vinger nagenoeg altijd in 1 keer en is altijd sneller dan die van de A71.

Verder werkt de telefoon prettig door het schone Android 12 wat erop staat. Ook de batterijduur is voor mij meer dan prima. Met normaal gebruik, hier en daar wat appen of een filmpje kijken, hou ik aan het einde van de dag meestal nog zo'n 35% over.

Kortom een prettige telefoon!

Heb jij ook een Google Pixel 6 128GB Zwart?

Vraag & Aanbod

Meer advertenties