LG OLED48A16LA Zwart

€ 849,-
Specificaties 48" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

LG OLED48A16LA Zwart Review

Turralyon 6 december 2021, 264 views Product gekocht

LG OLED48A16LA Zwart

Ik gebruik mijn TV alleen voor Netflix/Prime/Disney/Youtube. Ik heb totaal geen behoefte aan VRR, 120FPS@4k of al dat. Gewoon een scherm dat uitstekende beeldkwaliteit geeft zonder al die randzaken.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Prima TV voor non gamer

Minpunten

• WebOS
  • Smart Remote

Het liefst had ik ook totaal geen WebOS gehad, want dat is echt een drama om te navigeren. Binnenkort komt er een Chromecast met Google TV eraan hangen en dan ben ik super tevreden met mijn TV.
In het begin was ik huiverig over de reviews die stelden dat de helderheid niet hoog genoeg was, maar met de TV bij de ramen (op het zuiden) zou ik niet willen weten hoe helder andere TV's zijn, want deze doet al af en toe pijn aan je ogen bij zo goed als witte scenes (denk intro Bob's Burgers). Gezien de prijs die ik er na cashback voor betaald heb (620 euro) zou ik deze TV voor mensen die alleen film/series kijken deze TV dan ook eerder aanraden dan de C1 die toch nog 300 euro duurder was.

Heb jij ook een LG OLED48A16LA Zwart?