Google Pixel 6 128GB Zwart

€ 519,-
Specificaties 6,4" • 2400x1080 • 128GB - Bekijk alle specificaties

Google Pixel 6 128GB Zwart Review

jannetje1111 4 december 2021, 570 views Product gekocht

Google Pixel 6 128GB Zwart

Toptoestel, geen andere woorden voor :)

Pluspunten

• Snel
  • Camera
  • Draadloos opladen
  • Speakers best okay
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Groot, dikker dan mijn Oneplus 6
  • Ook een beetje zwaar

Wat een toptoestel, snel, mooi scherm, uitstekende camera's. Ik kom van de Oneplus 6 af en het voelt echt als een goede stap vooruit. Het enige nadeel is de grootte en dikte.

Ik heb m via Belsimpel met een abonnement gekocht (ik kon overstappen), uiteindelijk heb ik er 632 euro voor betaald icm een 2 jarig abonnement.

Heb jij ook een Google Pixel 6 128GB Zwart?

Vraag & Aanbod

Meer advertenties

Hi Jan,

Ik wilde eens vragen hoe je de Pixel een half jaartje later vindt? Nog steeds tevreden?
Zelf heb ik namelijk ook een Oneplus 6 en ben voorzichtig op zoek naar een nieuw toestel.

Groet,
Martijn
Ik ben er nog steeds uiterst tevreden mee. Het enige minpunt waar ik me soms aan erger is het ontbreken van een face id/gezichtsherkenning.
Zeker in combinatie met een 2 jarig abonnement van belsimpel kan je het toestel voor ongeveer 480-580 euro krijgen.
Bedankt voor je reactie! Is het missen van de gezichtsherkenning omdat de vingerafdruk ontgrendeling tegenvalt?
Klopt, ik ben er inmiddels aan gewend geraakt maar als ik soms zie hoe vlekkeloos het gaat op een iphone met face id of een telefoon met een fysieke vingerafdrukscanner erger ik me er weer een beetje aan. Maar vind het desondanks geen dealbreaker.

Edit: Ik gebruik trouwens ook een screenprotector van glas waardoor hij net iets trager is, zonder screenprotector en 2 keer je vinger erin zetten merk je niet echt een verschil met andere telefoons die een vingerafdrukscanner onder het scherm hebben.

[Reactie gewijzigd door jannetje1111 op 16 mei 2022 23:46]

Wederom bedankt voor het reageren! Goed uitgelegd punt!