Cooler Master MasterGel Maker

€ 4,91
Specificaties koelpasta - Bekijk alle specificaties

Cooler Master MasterGel Maker Review

ArawnofAnnwn 22 november 2021, 63 views Product gekocht

Cooler Master MasterGel Maker

Slechtste koelpasta die ik ooit heb gezien.

Pluspunten

• De tube ziet er mooi uit als de dop er op zit

Minpunten

• Lijkt meer op play-doh dan op koelpasta
  • Droogt zeer snel uit
  • Onmogelijk om netjes op de CPU te doen

Koelvermogen Score: 1
Het lijkt meer op play-doh dan op koelpasta. Je bent met die tube aan het smeren in de hoop dat het er enigzins netjes op komt. Daarnaast is het na pakweg een maand al volledig uitgedroogd. Een nieuwe tube lijkt al half uitgedroogd te zijn, direct uit de verpakking. Ik heb op mijn werk meerdere tubes gebruikt en het is werkelijk troep.

Tip: Koop iets anders. Ik denk dat olijfolie nog beter is dan dit.

Heb jij ook een Cooler Master MasterGel Maker?