Bosch BCS812KA2

Specificaties Kruimelzuiger - Bekijk alle specificaties

Bosch BCS812KA2 Review

JVHDNewbie 18 november 2021, 1.483 views Product gekocht

Bosch BCS812KA2

In één woord: top! Dit is de prijs-kwaliteit de beste steelstofzuiger die ik zelf al kocht.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Opzet stukken makkelijk te wisselen
  • Dubbele batterij
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Badmat wordt naar binnen gezogen
  • Lange haren moeilijker te verwijderen

Energieverbruik Score: 4
Allereerst en belangrijkst is de zuigkracht. Vrouw of man gelijk, een goede zuigkracht weten we allemaal te appreciëren, toch ;-)? En daar blinkt deze Bosch serie 8 wat mij betreft in uit. In de gewone stand doet hij het al goed, in turbostand presteert hij beter dan mijn gewone stofzuiger. En als je je zorgen maakt over het batterijgebruik dan zijn er de dubbele batterij en supercharger om die meteen weer aan de kant te schuiven. Je kan hiermee eindeloos blijven stofzuigen en werkelijk, ik vind het zo'n leuk ding dat ik dat nog bijna zou willen ook :'). Ook de mat in de living krijg ik er proper mee, de badmat wordt erin gezogen dus die doe je beter niet. Enige minpuntje zijn mijn lange haren die nogal stevig in de borstels kruipen.

Heb jij ook een Bosch BCS812KA2?

Hoe bevalt ie na wat langere tijd? Rammeltjes, beginnen dingen los te zitten, verlies zuigkracht?