1 review

Icy Box PCIe card with M.2 M-Key socket for one M.2 NVMe SSD

€ 19,90
Specificaties HDD/SSD (non-raid)-controller met PCI-e 3.0 x4 - Bekijk alle specificaties

Icy Box PCIe card with M.2 M-Key socket for one M.2 NVMe SSD Review

Whatts 12 november 2021, laatste update op 12 november 2021, 576 views Product gekocht

Icy Box PCIe card with M.2 M-Key socket for one M.2 NVMe SSD

Dit is exact hetzelfde product als de Silverstone SST-ECM24 op twee puntjes na (duidelijke handleiding en de blauwe LEDs op deze kaart kan je niet uitschakelen).

Pluspunten

• prima bouwkwaliteit
  • grote en zware heatsink
  • inclusief low-profile bracket
  • thermal pads voor enkel- en dubbelzijdige drives
  • kwaliteit handleiding

Minpunten

• blauwe LEDs kunnen niet uit
  • duurder dan "no frills" adapters

Hier kan ik kort over zijn: de "Icy Box PCIe card with M.2 M-Key socket for one M.2 NVMe SSD" is exact hetzelfde product als de https://tweakers.net/pric...ilverstone-sst-ecm24.html op 2 punten na.

Wat is er hetzelfde:
  • PCB
  • low en full height brackets meegeleverd
  • thermal pads
Wat zijn de verschillen:
  • duidelijke en volledige handleiding
  • LEDs kunnen niet uit
Verder verwijs ik naar mijn review van de Silverstone SST-ECM24 hier: https://tweakers.net/prod...ilverstone-sst-ecm24.html

Heb jij ook een Icy Box PCIe card with M.2 M-Key socket for one M.2 NVMe SSD?

Kan je hier ook snelheden mee halen boven de 1000 MB/s (1GB/s) ?
De Kingston A2000 zou de 20000MB/s moeten halen.
Ik heb net even een AS SSD test gedraaid en image toegevoegd, dus zie screenshot :)