Google Pixel 6 128GB Zwart

€ 519,-
Specificaties 6,4" • 2400x1080 • 128GB - Bekijk alle specificaties

Google Pixel 6 128GB Zwart Review

jdevries21 10 november 2021, laatste update op 10 november 2021, 901 views Product gekocht

Google Pixel 6 128GB Zwart

Prima toestel, zeker voor deze prijs! Stock Android 5 jaar beveiliging updates 3 jaar Android updates. De camera is echt top en kan concurreren met de duurdere toestellen. Google Pixel 6 is soepel en responsieve. De accu duur is ook meer dan prima met screen on time van 7-8 uur

Pluspunten

• Camara
  • Snel / responsive
  • Stock Android
  • 5 jaar updates
  • Accuduur

Minpunten

• Geen echt snel laden
  • Geen lader in doos
  • Fingerprint in combinatie met Tempered Glass niet altijd een succes

Prima toestel, zeker voor deze prijs!

Waarom de Pixel 6

Zelf kom ik van een OnePlus 7t pro het werd weer tijd voor een nieuwe toestel maar de OnePlus 9 pro vond ik de reviews die ik las tegen vallen en niet veel nieuws mee brengen. Vriendin had ondertussen de Samsung S21 bemachtigt die kam ook van de OnePlus 7t pro af maar werkt niet mijn interesse.

Toe kan de aankondigen van de release van de Pixel 6 en ik was eigenlijk snel verkocht nog even twijfel tussen de pro. maar een nog grootere telefoon wilde ik eigenlijk niet de Pixel 6 is net iets kleiner dan de OnePlus 7t pro 162,6mm tegen over 158,6mm van de pixel wat voor mij een prima maat is.

Voor en tegens

Je krijgt stock Android 5 jaar beveiligings updates en 3 jaar updates naar de volgende Android versie en dat ook nog als eerste.

Verder is de camera echt top en kan het concurreren met de duurdere toestellen, de tele lens die op de pro zit mis ik nu niet ik had deze wel op mijn OnePlus 7t pro maar kan makkelijk zonder, want het toestel maakt gewoon mooie foto's.

Dacht dat de OnePlus nog wel even mee kon en nog snel was maar de overstap gemaakt en paar dagen later nog even terug wat instellingen zoeken op mijn 7t pro en dan merk je pas hoe soepel en responsieve de pixel 6 is. Ter wel als je je blind gaat staren op de benchmarks dan verschillen de Snapdragon 855 Plus en de Tensor chip niet zo veel.

Stock Android is voor mij ook altijd fijn oneplus zat daar ook altijd dichtbij, de accu duur is ook meer dan prima met screen on time van 7-8 uur s'avonds als ik naar bed ga nog o.g.v. 20% over nou ik een goede prestatie.

het snel laden is dan weer het mindere OnePlus had dat goed voor mekaar in 30 min stond je weer op 100% google doet dit niet echt ~30 min 50% batterij ~1uur 40 min voor 100%

Gebruik in combinatie met:

Supershieldz Designed for Google Pixel 6 Screen Protector

Google Pixel 6 Hoesje Geborsteld TPU Back Cover

Anker PowerPort III Mini, USB-C oplader, IQ 3.0, 30 W, compact

Heb jij ook een Google Pixel 6 128GB Zwart?

Vraag & Aanbod

Meer advertenties