Google Pixel 6 128GB Zwart

€ 519,-
Specificaties 6,4" • 2400x1080 • 128GB - Bekijk alle specificaties

Google Pixel 6 128GB Zwart Review

Danieldewit 6 november 2021, laatste update op 23 januari 2022, 724 views Product gekocht

Google Pixel 6 128GB Zwart

Erg mooi toestel voor een goede prijs!

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Stock android ervaring
  • (Beveiligings-) updates
  • Snel
  • Mooi & uniek design

Minpunten

• Bereik (Mobiel / GPS)
  • Geen oplader meegeleverd

Het toestel is gepreorderd bij de Franse (web)winkel FNAC voor 650 euro.
Na verzending had ik hem binnen 2 dagen in huis. Geleverd met oordopjes.
Mijn vorige toestel was de Xiaomi Pocophone F1, deze ging wat kuren vertonen.

De pixel 6 heeft een fijn formaat en het beschikt over een mooi oled (90Hz) scherm.
De in-scherm vingerprint scanner is een beetje traag maar zelf heb ik er niet echt last van.
Mijn eerste indruk van de camera is goed, al heb ik het idee dat er wel wat verbeteringen doorgevoerd kunnen worden. Mogelijk komen deze met de komende software updates?
Het design van het toestel is net wat anders dan de rest en valt hierdoor wat meer op.
De accuduur valt wel een beetje tegen en er word geen oplader meegeleverd. Het argument dat het beter is voor het milieu is wat mij betreft slecht. Zeker gezien de verschillende oplaad technologieën, waardoor je alsnog een nieuwe lader moet kopen.

Totaal genomen erg tevreden over de Google Pixel 6!

UPDATE 23-1-2022 (2,5 maand in gebruik):
Na de teleurstellende update in december [waarbij mijn bereik echt problematisch was geworden] heeft de januari update voor mij meer goeds gedaan.
Momenteel is mijn signaalsterkte weer acceptabel, echter als ik dit vergelijk met andere toestellen met dezelfde provider is het zeker nog niet optimaal.
Daarnaast is mijn GPS verbinding niet altijd even nauwkeurig.
Bij een lage helderheid presteert mijn scherm niet altijd even goed, er is soms een soort van flickering aanwezig waarbij de helderheid heel licht een moment omhoog gaat.
Een aantal andere kleine bugs waar ik hinder van ondervond zijn opgelost.
De vingerafdrukscanner en de batterij duur zijn door de updates verbeterd.

Heb jij ook een Google Pixel 6 128GB Zwart?

Vraag & Aanbod

Meer advertenties