Microsoft Natural Wireless Laser Mouse 6000 Review

RK88 13 september 2010, laatste update op 13 september 2010, 2.165 views

Microsoft Natural Wireless Laser Mouse 6000

Pluspunten

• ergonomie, looks

Minpunten

• wordt snel vuil

De muis heb ik per ongeluk ontvangen. Na een uurtje balen van de verkeerde levering heb ik toch maar besloten om het product uit te proberen.

Tot mijn grote verbazing ligt deze muis goed in de hand en zorgt de kanteling in het ontwerp voor een wat beter gevoel aan mijn pols. Het nadeel van alle microsoftmuizen uit deze generatie vind ik dat ze wat lastig schoon te houden/maken zijn doordat er veel rubber-achtig materiaal is gebruikt.

Al met al is deze muis zeker aan te raden

Heb jij ook een Microsoft Natural Wireless Laser Mouse 6000?