Google Pixel 6 128GB Zwart

€ 519,-
Specificaties 6,4" • 2400x1080 • 128GB - Bekijk alle specificaties

Google Pixel 6 128GB Zwart Review

novationx 5 november 2021, laatste update op 5 november 2021, 1.447 views Product gekocht

Google Pixel 6 128GB Zwart

In 1 woord: toptoestel. Je krijgt veel voor wat je betaalt.

Pluspunten

• hoge bouwkwaliteit
  • software
  • design / stylish
  • camera
  • prachtig scherm (90hz/adaptive)
  • oortjes (meegeleverd)
  • haptische feedback

Minpunten

• iets tragere vingerafdrukscanner
  • geen lader in de doos
  • geen cover/screenprotector in de doos

Het toestel is moeilijk verkrijgbaar in de Benelux, maar is eenvoudig te verkrijgen op Fnac.com aan een lage prijs. Aan de deur geleverd binnen 1-3 werkdagen. Dit staat jammer genoeg niet vermeld in de pricewatch op Tweakers. In de pricewatch vind je ( momenteel ) enkel veel hogere prijzen terug.

Persoonlijk zou ik niet bijbetalen en de pro-versie bestellen. Imo krijg je weinig extra voor dat geld.

De vingerafdrukscanner is minder goed dan bij andere highend-toestellen, maar werkt wel consistent. Hij doet het gewoon iets trager.

Nog nooit zo tevreden geweest over een telefoon en heb er best veel gehad. Absoluut een aanrader!

PS: bij mij zat er ook nog eens een gratis chromecast en enkele maanden Deezer bij.

Heb jij ook een Google Pixel 6 128GB Zwart?

Vraag & Aanbod

Meer advertenties

"Persoonlijk zou ik niet bijbetalen en de pro-versie bestellen." "Imo krijg je weinig extra voor dat geld." miss even aanpassen =)
Via Belsimpel (NL) zitten er geen oortjes bij
Ik denk dat dat is omdat in Frankrijk alle gsm's met oortjes moeten komen ... ( Ofzoiets 😅 )

En bij belsimpel.nl kost die veel meer 🥲