Crucial BX500 120GB

€ 47,-
Specificaties 2,5" • 3d v-nand (TLC) • SATA-600 - Bekijk alle specificaties

Crucial BX500 120GB Review

NBK 20 oktober 2021, 68 views Product gekocht

Crucial BX500 120GB

Crucial maakt met de MX serie prima budget SSD's maar de BX serie kan ik zeker niet aanraden. Misschien dat de BX serie wel te gebruiken is voor storage maar ik zou hem zeker niet gebruiken als bootdisk.

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• slechte performance

Ik heb een aantal Crucial MX500 SSD's in gebruik en maar één BX500 maar ik blijf problemen ondervinden met deze SSD. En ik ben volgens mij niet de enige. Op internet zijn best wat verhalen te vinden van mensen waarbij het schijfgebruik regelmatig naar 100% schiet en daar vervolgens een eeuwigheid blijft hangen. Zelfs voor iets simpels als het starten van de windows foto viewer.
Al verschillende oplossingen geprobeerd en uiteindelijk naar een ander systeem verhuist maar blijft problemen geven. Misschien dat de BX serie wel te gebruiken is voor storage maar ik zou hem zeker niet gebruiken als bootdisk.

Heb jij ook een Crucial BX500 120GB?

Vraag & Aanbod