Fibaro Single Switch 2 Review

satpet 8 oktober 2021, 264 views Product gekocht

Fibaro Single Switch 2

Functioneel is dit een zeer goede switch, maar na enkele maanden stuk gegaan en moet ik in garantie naar Polen sturen op eigen kosten. Ze hebben een verschrikkelijk aftersales proces dat enkel dient om mensen af te schrikken. Heb een week geleden verstuurd en geen nieuws. Niets meer van Fibaro.

Pluspunten

• functionaliteit

Minpunten

• kwaliteit
  • after sales

Kwaliteit Score: 2
Functioneel is dit een zeer goede switch. De pairing in met de aeotec z wave stick gaat heel vlot. Je hebt een aparte knop om de pairen. (Op de qubino's moet je met een schakelaar aansluiten). De energiemeting is correct.
De bouwkwaliteit is echter om bij te huilen. Dit is al de 2de switch van fibaro die stuk gaat. De eerste was binnen de eerste 2 weken na aankoop stuk en heb ik naar de shop kunnen terugsturen. Eerst een brandgeur in huis en dan het licht uit. Deze was nochtans perfect aangesloten. De 2de is na enkele maanden stuk gegaan en moet ik in garantie naar Polen sturen op eigen kosten.
De aftersales is heel slecht georganiseerd. Enkel contact met Polen lijkt te werken. Ze hebben een verschrikkelijk after sales proces dat volgens mij enkel dient om mensen af te schrikken. Heb het al een week geleden verstuurd en nog steeds geen nieuws. Er komt hier niets meer van Fibaro binnen.

Heb jij ook een Fibaro Single Switch 2?