Denon Home 150 Wit

€ 189,-
Specificaties Mono met Bluetooth/WiFi (netvoeding) - Bekijk alle specificaties

Denon Home 150 Wit Review

ArjanLnr 2 oktober 2021, laatste update op 23 november 2022, 323 views Product gekocht

Denon Home 150 Wit

Mooie speaker om te zien , maar qua geluid en app geen match met de Sonos 1 en IKEA Symfonisk lamp. Geen aanvulling op mijn Denon home 350 die laat horen dat Denon toch wel weet hoe een goeie speaker moet klinken.

Pluspunten

• Design

Minpunten

• Matige weergave middentonen
  • Heos app / volume regeling
  • Onlogische bediening

Muziekweergave Score: 2
Basweergave Score: 3
Mid- en hoogweergave Score: 1
De Denon 150 klinkt beduidend minder lekker dan mijn IKEA Symfonisk lamp. De bassen zijn over de top en in het middenbereik lijken de nodige frequenties te ontbreken. Met de beperkte EQ instellingen is dat helaas niet te corrigeren. Jammer, want qua looks is het gewoon een fraai ding.

En dan is er ook nog de HEOS app die het er allemaal niet beter op maakt. Lees hierover verder in mijn review over de Denon Home 350.

productreview: Denon Home 350 Zwart review door ArjanLnr

***Update 22 november 2022***
Na 2 jaar een haar liefde verhouding te hebben gehad met Denon Home en Heos producten is de kogel door de kerk: Denon eruit en Sonos erin. Inmiddels staan er een Sonos beam, 2x one SL, een 2e hand connect en 2 Sonos ikea "lampen" her en der opgesteld in het huis. Wat een verademing is dat. Alles werkt meteen zoals het hoort en het klinkt allemaal ronduit goed. Wellicht binnenkort ook nog de sub mini erbij en dan is het feest compleet.

Heb jij ook een Denon Home 150 Wit?