Apple iPhone 13, 128GB opslag Zwart

Apple iPhone 13, 128GB opslag Zwart Review

Tekkas 28 september 2021, laatste update op 29 september 2021, 1.147 views Product gekocht

Apple iPhone 13, 128GB opslag Zwart

Als je een Apple telefoon zoekt, denk ik dat je op dit moment wellicht beter naar de iPhone 12 kan kijken als geld een probleem is. Hier onder, een korte beknopte en wellicht ietswat oppervlakkige samenvatting:

Pluspunten

• Kleinere notch t.o.v voorgangers
  • Camera
  • batterijduur
  • Software
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Weinig vernieuwing t.o.v voorganger(s)
  • nog steeds een notch...
  • Geen fingerprint reader
  • Geen 120hz paneel voor deze prijs

Ik kom zelf van een 120hz Android telefoon (Oneplus 9 pro), en ik moet toch wel zeggen dat dit ondanks de iOS software echt wel een gemis is. Dit is naar mijn mening een van de grootste minpunten van dit toestel als je kijk naar het fortuin wat je er voor betaald.

De camera is an sich ook niet zó'n grote verbetering t.o.v zijn voorganger. Dit is het meest merkbaar in low light situations.

Wél fijn is de betere accuduur en de kleinere hap uit de bovenkant van het scherm.

Als je een Apple telefoon zoekt, denk ik dat je op dit moment wellicht beter naar de iPhone 12 kan kijken als geld een probleem is. Maargoed, dat is mijn mening.

Heb jij ook een Apple iPhone 13, 128GB opslag Zwart?

Vraag & Aanbod