Logitech G502 Lightspeed

€ 89,90
Specificaties Radiogestuurde muis en 25.600dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G502 Lightspeed Review

dimitri77 27 september 2021, laatste update op 27 september 2021, 465 views Product gekocht

Logitech G502 Lightspeed

Ondanks de relatief hoge prijs toch veel waar voor je geld. Geweldige muis, ook voor mijn grote handen.

Pluspunten

• Vorgeving
  • Sensor
  • Wireless

Minpunten

• Gewicht
  • Micro-usb

Perfecte muis voor mij als groothandige. De muis voelt precies en snel, wat erg fijn is voor shooters, etc. De vormgeving is goed, zelfs voor lange sessies, met zowel een palm als een claw grip.

Veel mede-tweakers hebben aangegeven dat de software niet fijn werkt, ik zie dit eigenlijk niet terug. De software (G-Hub) is wat mij betreft goed en overzichtelijk, en kan voor veel logitech (en blue microphone, zoals mijn yeti) producten gebruikt worden, waaronder muizen, toetsenborden, headsets, microfoons en webcams. In deze software zijn ook de extra knoppen, waar er genoeg van zijn voor niet-MOBA/MMORPG gamers, individueel te configureren. Je kan hierbij zelfs profielen per game instellen, zodat je keybinds, sensitivity, etc per spel kan finetunen.

Het enige minpunt is het relatief hoge minimumgewicht van de muis. Ik ervaar hier persoonlijk geen hinder aan, maar dit is zeker geen lichtgewicht muis. Een ander klein nadeel is het gebruik van mini-usb in plaats van usb-c om de muis op te laden of de draadloze ontvanger aan te hangen (aan de PC kant sluit je hem gewoon aan met een grote USB-A).

Al met al is de muis voor mij de toch vrij forse prijs waard, na deze zo ongeveer een maand gebruikt te hebben. Mochten er problemen optreden op een later moment, dan zal ik deze hier ook vermelden.

Heb jij ook een Logitech G502 Lightspeed?

hallo heb jij ondertussen het bekende "dubbele klik" probleem al mogen ervarngen?
Nee, daar heb gelukkig (nog) niet mee te maken gehad. Mijn review klopt nog steeds naar mijn ervaring met het apparaat. Als je hem van plan bent te kopen zou ik dat wel bij een reputabele winkel te doen zodat je er wel mee terug kan als dat wel gebeurt.
Moet je deze muis na gebruik van je PC altijd uitzetten onderop de muis zelf, of gaat deze automatisch in slaapstand of vanzelf uit??