Veloretti Ace Zwart Review

JuxNewbie 21 september 2021, 674 views Product gekocht

Veloretti Ace Zwart

Geen communicatie aanwezig. Fietsen zijn nog steeds niet leverbaar

Pluspunten

• online bestellen gaat makkelijk

Minpunten

• zeer slechte communicatie
  • beloofde levertijden worden ruimschoots overschreden

Begin van juli de fiets besteld met levertijd einde Juli. Inmiddels is de levertijd uitgesteld tot eind september. Kortom de fietsen zijn nog niet in omloop om te testen. Wat wel opvallend is bij Velorettie is dat de communicatie synchroon loopt met hun vertragingen. Er is weinig tot geen communicatie van hun kant uit zodra er berichten over de status komen dan zijn de beloofde levertijd lang en breed overschreden. Zodra je zelf actief bent en contact zoekt met velorettie dan moet je je verwachtingen bijstellen. Elke keer een ander verhaal zonder een duidelijk antwoord op je vragen of je merkt de frustratie bij de telefoniste van de helpdesk dat zij er ook tegen aanloopt. Kortom als je voor deze fiets wilt gaan moet je een enorme portie geduld hebben en voor lief nemen dat er geen klantenservice aanwezig is. Zodra de fiets geleverd is zal ik de review aanvullen over de fiets zelf.

Heb jij ook een Veloretti Ace Zwart?

Geen review van de fiets, dit is een klachten blog geen review
Hoi Jux,

Herkenbaar verhaal over slechte bereikbaarheid. Inmiddels heb ik de fiets en de batterij is na een aantal weken later, gisteren geleverd. De fiets fiets nog niet. Hij kan alleen geactiveerd worden met een app, die bij mij niet werkt, ondanks het aanzetten van de bluetooth op mijn fiets (knopje aan achterframe). Het aanzetten van de bluetooth op de fiets zelf was mij onbekend, want dat stond niet in de handleiding. Na eindeloos proberen contact te leggen met de helpdesk de uitleg van het knopje gehad. Echter nu doet de fiets het nog steeds niet. Het blije gevoel van een Veloretti ebt verder weg. Ik ervaar de fiets als een last in mijn huis, een stressobject. Kan er dus alleen naar kijken maar niet op fietsen.
Hoi Mirjam,

Allemaal zeer herkenbaar na eindeloos wachten is de fiets geleverd. Maar ook hier zijn er opstart problemen. Hij gaat inderdaad niet aan. En voor nu heb ik een analoge fiets. Velorettie is niet te bereiken. Daarom wil ik deze week nog proberen hem aan de praat te krijgen anders gaat die retour.