Logitech G Pro (Clicky, Qwerty US)

Logitech G Pro (Clicky, Qwerty US) Review

Jeroenneman 17 september 2021, laatste update op 7 december 2021, 199 views Product gekocht

Logitech G Pro (Clicky, Qwerty US)

Na 2 jaar en een beetje tevreden gebruik, nu helaas niet meer. Net zoals Overseer10 ook last van keys die niet meer lekker functioneren, of dubbele letters opleveren.

Pluspunten

• Lichtfunctionaliteit
  • Design

Minpunten

• Bouwkwaliteit
  • Garantietermijn

Vooral de Ctrl toetst is erg irritant als die niet meer lekker werkt.

Gezien Logitech zoveel vertrouwen in haar producten heeft dat er slechts 2 jaar garantie op zit, heb ik er een hard hoofd in dat dit gerepareerd gaat worden zonder kosten voor mij.

Vroeger stond Logitech voor kwaliteit, nu allang niet meer. Mijn volgende toetsenbord wordt van een ander merk.

-Update: Logitech kan niets doen voor mij. Er zat twee jaar garantie op, en dat was het dan. Helaas, pindakaas. Mijden als de pest dit bedrijf in de toekomst. Coulance kennen ze daar niet, en iedere euro die ik aan ze heb besteed voor mijn MX518, G403 en G Pro heb ik nu spijt van. Customer support is ook uit Nederland vertrokken, en je krijgt gewoon iemand uit India aan de lijn. In het verleden had Logitech nog de naam een goede afterservices te bieden, en fijne customer support. Inmiddels is dat gewoon middenmoot geworden, of zelfs nog lager.

Heb jij ook een Logitech G Pro (Clicky, Qwerty US)?

Vraag & Aanbod

In je update geef je aan ook spijt te hebben van je andere aankopen, werken die ook niet meer of schrijf je dat uit frustratie?
Spijt dat ik een bedrijf geld heb gegeven voor producten waar ze niet langer achter lijken te staan. Qua customer support was het echt bedroevend. Een Indiër die een vastgesteld lijstje afratelt, en vervolgens eigenlijk geen enkel aanknopingspunt meer heeft.

Dat is geen customer support, dat is zwaar beneden peil.