HP Pavilion x360 14-dh0807nd

Specificaties 14" • 1920x1080 • 512GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion x360 14-dh0807nd Review

onzem 12 september 2021, laatste update op 12 september 2021, 367 views Product gekocht

HP Pavilion x360 14-dh0807nd

Normaal heb ik alleen business laptops, maar probeerde weer eens een consumenten laptop en tot mijn stomme verbazing is dit een geweldig apparaat.

Pluspunten

• Prestaties
  • Design
  • Scherm
  • Aansluitingen
  • Accuduur
  • Robuust (tot zover)
  • Toetsenbord verlichting

Minpunten

• Dikte
  • Gewicht

Accuduur is prima, intensief gebruik 4 uur, mij beetje browsen kom ik makkelijk aan 8 uur. Qua presentaties kan ook niet klagen, al mijn apps lopen vloeiend (Photoshop, Gimp, Office pakket, mijn voorleessoftware en heeeeel veel tab-bladen in Firefox). Prachtig touchscreen, goede vingerprint scanner, fatsoenlijk geluid en genoeg aansluitingen.
Niet de dunste, niet de lichtste, niet de snelste, maar voor jan en alleman een prima apparaat.

Heb jij ook een HP Pavilion x360 14-dh0807nd?