Zalman S2 TG

Specificaties Tower • 4 interne bays - Bekijk alle specificaties

Zalman S2 TG Review

lconraads 5 september 2021, 140 views Product gekocht

Zalman S2 TG

Fantastische behuizing voor de prijs, super airflow en super makkelijk om in te bouwen, jammer genoeg is het staal best zacht en is het makkelijk om te buigen.

Pluspunten

• Groot zijpaneel
  • Goede airflow
  • Super makkelijk om de kabels weg te werken
  • Goedkoop
  • Zwaar en dik glas

Minpunten

• zacht staal

Ik heb deze behuizing een tijdje geleden gekocht voor een projectje, na 1 maand ga ik nu eindelijk mijn tweede review op tweakers schrijven. Dit is een super behuizing voor de prijs. Hij is super groot waardoor er genoeg plek is voor grote grafische kaarten. Dit betekend ook dat het zijpaneel ook best groot en zwaar is. Dit geeft mij altijd de indruk dat het een dik stuk glas is. Daarnaast is de airflow echt super. Ik had hier een FX 6300 en gtx 760 inzitten die altijd koel bleven. Dit komt vooral door het mech voorpaneel. Als laatste was het heel makkelijk om in te bouwen. De harde schijven en ssd's schoof je gewoon in de hdd cage en er waren genoeg mogelijkheden voor cable management. Er zijn jammer genoeg geen rubbere flappen die het schrapen van de kabels tegenhouden, maar dat vindt je alleen maar op de high end kasten en is makkelijk te overzien in deze behuizing. Het grootste nadeel is het zachte staal. Het is redelijk makkelijk te buigen, maar voor de prijs is het hartstikke prima en heb ik zelf nog zachter staal gezien op nog duurdere behuizingen zoals de Kolink Inspire K5. Mijn conclusie is dat het een super goede behuizing is voor de prijs als je er maar niet op gaat hameren.

Heb jij ook een Zalman S2 TG?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.