Logitech MX Keys (zonder polssteun, Qwerty US)

Logitech MX Keys (zonder polssteun, Qwerty US) Review

Leukeboy2019 1 september 2021, 114 views Product gekocht

Logitech MX Keys (zonder polssteun, Qwerty US)

Software is belabberd waardoor media toetsen kunnen blijven steken en je 100% audio of geen kunt krijgen. Bij gamen worden langdurige toetsaanslagen soms niet geregistreerd. Bouwkwaliteit is prima en het gebruik met meerdere computers en OSen is uitstekend. LT;DR hij doet het maar niet goed genoeg voor de prijs.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Draadloze verbinding
  • Meerdere computers
  • Mac en Windows

Minpunten

• Software van Logitech
  • Registratie van bepaalde toetsaanslagen

Ondanks dat ik de MX muizen wel aan vrienden heb aangeraden zou ik het toetsenbord niet aanraden. Het typt prima maar de software is verschrikkelijk. Vandaar dat ik deze zo snel mogelijk van mijn computer heb verwijdert. De media controls bleven steken waardoor bij het aanpassen van het volume ik regelmatig 100% in mijn oren kreeg geblazen en na menig email met Logitech hadden ze dit nog niet opgelost.

Ondanks dat deze niet echt voor gamen is gemaakt, doe ik dit wel regelmatig erop. Hierbij is het blijven steken of juist niet registreren van toetsaanslagen duidelijk geworden bij lang indrukken van toetsen (denk hierbij aan rondlopen). Dit is nogal funest in shooters.

Zonder de software is het een normale draadloze toetsenbord echter vind ik het fijn dat ik slechts een dongle nodig heb voor mijn muis en toetsenbord. Daarnaast switchen ze gemakkelijk tussen meerdere computers en Mac en Windows. Maar ik zou dit product niet een premium label geven of aanraden voor de prijs. Als je op zoek bent naar een premium bluetooth toetsenbord: Look elsewhere.

Heb jij ook een Logitech MX Keys (zonder polssteun, Qwerty US)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.