Intel Core i5-3570K Boxed

Specificaties 1155 socket • Quad core @ 3,4GHz-3,8GHz - Bekijk alle specificaties

Intel Core i5-3570K Boxed Review

Igmar4 31 augustus 2021, 152 views Product gekocht

Intel Core i5-3570K Boxed

Pluspunten

• Goed voor gaming
  • Snel
  • Maakt geen lawaai
  • Makkelijk te instaleren
  • Gewoon goed

Minpunten

• Slechte stock kooler

Ik heb deze proccesor gemixt met een 1650 en hij speelt games super. Ik heb er wel een andere koeler bijgekocht, want de stock koelers zijn vaak nogal slecht dus een andere koeler er bij te kopen is zeker een aanrader. Op games zoals fornite en rocket league krijg ik gemixt met een 1650 en op medium setting op fortnite rond de 180-240fps en rocket league rond de 260 en de 340 fps

Heb jij ook een Intel Core i5-3570K Boxed?

Vraag & Aanbod

In 2021 een review van een 3570K? Interessant :-) Draait games dus nog steeds goed?
Hier ook, prima overklokker ook. Het is dat Win 11 eraan komt, maar anders was deze nog heel lang gebleven, maar voorlopig is het hier nog de daily driver.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.