Luvion Essential Review
Geen goedkope babyfoon. Kwaliteit camera is prima maar de bouwkwaliteit is slecht. Na 1 maand: Knopjes doen het niet meer goed, de afbeeldingen op de knopjes zijn na 1 maand al zo goed als weg, temperatuur klopt niet met werkelijke temperatuur.
Pluspunten
Kwaliteit camera
Minpunten
Knopjes stuk Temperatuurmeter niet goed Afbeeldingen op knopjes vervagen snel
Eindoordeel
Wij wonen in een nieuwbouwhuis van 120m² en op zich is het bereik prima, maar in de achtertuin is het signaal weg. De kwaliteit van de camera is prima, ook de nachtmodus.
Helaas werken de knopjes na een maand niet meer goed, de afbeeldingen op de knopjes zijn al grotendeels weg en de temperatuur klopt van geen kant. Die geeft standaard 28 graden aan terwijl het +/- 20 graden is in de kamer. Deze gaat dus retour naar Luvion.
Helaas werken de knopjes na een maand niet meer goed, de afbeeldingen op de knopjes zijn al grotendeels weg en de temperatuur klopt van geen kant. Die geeft standaard 28 graden aan terwijl het +/- 20 graden is in de kamer. Deze gaat dus retour naar Luvion.
Beoordeel deze review:
Reacties (5)
Temperatuur is hier ook een dingetje.. komt gewoon omdat de Camera zelf warm word en die beïnvloed dus de sensor.
[Reactie gewijzigd door Pikkemans op 25 juli 2024 05:54]
Dat is niet het enige, de temperatuursensor gaat na verloop van tijd wel serieus minder goed werken. Eerder hadden we het over enkele graden afwijking, maar we konden er nog wel aan aflezen hoe warm het ongeveer was. Nu staat ie gewoon standaard op 30 graden terwijl het misschien 21 is.
Bij ons valt het scherm soms helemaal uit. Sinds vandaag. Na een maand hè! Maandagmorgen- of vrijdagmiddagproduct.. dat zo'n sensor minder goed wordt oké, maar hij is nooit goed geweest.
Op zich een maandagmorgen product ja, de onze gaat al wat langer mee. Maar we hebben wel het gevoel dat de camera's vooral erg weinig kunnen hebben.
Dat is inderdaad gewoon een defect product! We hebben dit camera systeem de eerste 10 maanden gebruikt (naar tevredenheid) en zijn toen overgestapt op een Google Nest Cam Indoor (ook gelijk een Nest Hub erbij gekocht) omdat we ook achter in de tuin of bij de buren op de hoogte willen blijven.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/224914/crop66703ae585c00_cropped.jpg?f=community)