HP OfficeJet Pro 9012e Review
Goede printer die vrijwel altijd goed print!
Pluspunten
Nooit zonder inkt Kwaliteit prints Gemak installatie
Minpunten
Updates die niet lukken Printen op afstand lukt niet altijd
Eindoordeel
Na het ontvangen van de printer ben ik aan de slag gegaan met de installatie. Een kind kan de was doen. Echt niet moeilijk.
Ook het aanmelden bij HP+ was duidelijk. Gewoon de stappen volgen. Het was zo gepiept.
We hebben voor nu een abonnement gekozen waarvan wij denken dat we goed zitten. Ik printer dagelijks voor mijn bedrijf. En of ik nu adreslabels nodig heb voor mijn verzendingen of een mooie kleuren print voor een bestelling. De printer print ze allemaal super netjes. Geen rare vegen of vlekken in de print.
Wat ook super handig is is dat als ik een scan maak ik die direct in onze dropbox kan zetten vanaf de printer/scanner. Hoe fijn is dat!
Het printen vanaf mijn telefoon gaat de ene keer wél en de andere keer niet goed. Ik durf niet ze zeggen waar dat aan ligt.
De eerste "reserve " cardriges zijn ook al binnen. Echt fijn het gevoel dat je nooit zonder inkt kan komen te zitten.
Al met al ben ik tot nog toe erg tevreden over de printer.
Het enige waar ik me erg aan stoor is dat de updates steeds niet lukken en doordat die updates niet lukken kan ik van afstand steeds niet printen.
Ook het aanmelden bij HP+ was duidelijk. Gewoon de stappen volgen. Het was zo gepiept.
We hebben voor nu een abonnement gekozen waarvan wij denken dat we goed zitten. Ik printer dagelijks voor mijn bedrijf. En of ik nu adreslabels nodig heb voor mijn verzendingen of een mooie kleuren print voor een bestelling. De printer print ze allemaal super netjes. Geen rare vegen of vlekken in de print.
Wat ook super handig is is dat als ik een scan maak ik die direct in onze dropbox kan zetten vanaf de printer/scanner. Hoe fijn is dat!
Het printen vanaf mijn telefoon gaat de ene keer wél en de andere keer niet goed. Ik durf niet ze zeggen waar dat aan ligt.
De eerste "reserve " cardriges zijn ook al binnen. Echt fijn het gevoel dat je nooit zonder inkt kan komen te zitten.
Al met al ben ik tot nog toe erg tevreden over de printer.
Het enige waar ik me erg aan stoor is dat de updates steeds niet lukken en doordat die updates niet lukken kan ik van afstand steeds niet printen.
Beoordeel deze review:
Reacties (3)
Prijs cartridges set van 4 € 101,99. 963XL € 34,99 963 5 € 32,98. Instant inkt € 0,99 per 15 blz. Bij geen gebruik toch betalen.
Dat is inderdaad heel raar. Maar zo zie je dat er wel mensen/bedrijven bestaan die dit een uitkomst vinden. Ik vraag me af wat er gebeurt als niet voor hp+ kiest. Zit je dan toch vast aan inkt van hp?
Het is wel een mooie printer om te zien. Kleuren zijn dacht ik een tikkie warmer dan Epson of Canon.
Het is wel een mooie printer om te zien. Kleuren zijn dacht ik een tikkie warmer dan Epson of Canon.
Ik meen dat je bij geen gebruik je ongebruikte pagina's meeneemt naar de volgende maand. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen omdat het hier wel gebruikt word.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/664938/twava1_60.jpg?f=community)