Sony Vaio VGN-FE21M Review

Tossie479Newbie 10 juni 2006, 358 views

Sony Vaio VGN-FE21M

Pluspunten

• design
  • afwezigheid van geluid
  • snel
  • lichtgewicht

Minpunten

• afwezigheid goede handleiding
  • batterij te snel leeg voor een dual core
  • prijs

De Sony VAIO FE21M is een schitterende laptop om te zien. De beeldkwalititeit is erg goed. Hij maakt nauwelijk tot geen lawaai (je hoort hem echt niet) en ook met de warmte zit het wel ok.
De prestaties zijn goed, al zou het opstarten van mij wel wat sneller mogen.
Daarnaast wordt ie standaard geleverd met veel software, waarvan wellicht ook veel overbodig is, maar waardoor je wel direct met je nieuwe laptop aan de slag kunt

Het enige echte minpunt dat ik tot op hoeden heb kunnen vinden is de (afwezigheid) van goed documentatie. De laptop wordt geleverd met een mediacenter editie, maar ik heb mijn tv signaal nog niet kunnen aansluiten. Nergens staat duidelijk vermeld hoe dit allemaal aan te sluiten.

Mijn slotconclusie is dat je wel veel betaalt voor de laptop, maar daar een goede en goed uitziende laptop voor terugkrijgt.

Heb jij ook een Sony Vaio VGN-FE21M?