Crucial MX500 2,5" 1TB

€ 84,99
Specificaties 2,5" • 3d v-nand (TLC) • SATA-600 - Bekijk alle specificaties

Crucial MX500 2,5" 1TB Review

schietdammer 14 juli 2021, laatste update op 14 juli 2021, 97 views Product gekocht

Crucial MX500 2,5" 1TB

Ik gebruik het in raid mirror en raidexpert vindt nooit bad blocks. Dus ze blijven tot nu toe zeer goed mijn 2 stuks.

Pluspunten

• volwassen kwalitatief hoog product

Minpunten

• waarom MOET er een minpunt gegeven worden

Mijn vorige ssd was een 256gb crucial m4 en die leeft nog steeds in mijn ouders hun pc na 10 jaar. Dus misschien is het merk gewoon retegoed.

Het is de basisopslag + OS in mijn thuiswerkpc wat ook de reden is dat ik ze in raid miror heb staan want het moet gewoon altijd blijven werken.

Heb jij ook een Crucial MX500 2,5" 1TB?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.