Netgear Prosafe GS105 Review

Jan Onderwater 13 juni 2021, 270 views Product gekocht

Netgear Prosafe GS105

In mijn kantoor thuis heb ik 4 computers en ik had er een aangesloten via de UTP-kabel. De rest zat op wifi en dat was niet optimaal voor videoconferencing. Ik bedoel, het werkte, maar niet echt geweldig. In Corona tijden, wilde ik iets meer.

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudig
  • Goedkoop
  • Stabiel

Minpunten

• wat lastig op te hangen

Features Score: 4
Ik bestelde deze NETGEAR GS105GE 5-poorts Gigabit Ethernet LAN-switch en plugde hem in. Geen configuratie of installatie, nee, het is direct uit de doos klaar voor gebruik.

Alle computers zijn nu verbonden en de verbinding is snel, zeer snel. Ik heb die snelheid nu op alle computers. Updates downloaden gaat sneller dan installeren en opnieuw opstarten. Ik moet zeggen dat deze snelheid moet worden geleverd door de internetprovider.
:-)

Wat moet ik je nog meer vertellen? De levering omvat de voedingseenheid, de schakelaar en 2 schroeven met pluggen. Netwerkkabels zijn niet inbegrepen. Zorg ervoor dat de kabels die u erbij bestelt de juiste snelheid hebben.

Het heeft geen fancy functies, voor 24 euro heb ik er geen probleem mee.

Heb jij ook een Netgear Prosafe GS105?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.