DoorBird D2101V Review

perzonatorNewbie 11 juni 2021, laatste update op 11 juni 2021, 251 views Product gekocht

DoorBird D2101V

Het is een mooi product voor een redelijke prijs. Degelijk gebouwd en zeer gebruiksvriendelijk. Installatie hebben wij laten doen door de winkel waar hij aangeschaft is.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Luxe uitstraling
  • Gebruiksvriendelijk
  • Robuust gebouwd

Minpunten

• Installatie niet zeer eenvoudig

Kwaliteit Score: 5
Eergisteren deze Doorbird intercom laten installeren door Smart en Duurzaam.nl.
De intercom zit netjes verpakt in een goede stoot- en kras vaste verpakking.
Het eerste wat opvalt is de luxe uitstraling van het geborstelde RVS.
De hardware matige installatie werd door het bedrijf gedaan omdat er ook in de gevel gefreesd moest worden.
De configuratie gaat echt heel eenvoudig.
Via de meegeleverde documentjes stel je in 5 minuten de Doorbird app in maar stel je ook de complete intercom in van A tot Z.
Met behulp van de installateurs was het snel ingesteld op 3 telefoons en werkt alles zoals we ons voorgesteld hadden.
Als er wordt aangebeld gaan de 3 telefoons over en kan er gecommuniceerd worden in twee richtingen.
Na overleg met de installateurs hebben wij besloten de deur ook te voorzien van een elektrisch slot.
Dit zal later geïnstalleerd worden door de installateurs en dit zal betekenen dat wij de deur op afstand kunnen openen vanaf de telefoon.
Tot nu toe zijn wij zeer tevreden over dit product en de diensten van de installateur.

Heb jij ook een DoorBird D2101V?

Hoeveel vertraging zit er tussen het aanbellen en het overgaan van de telefoon ?
Waarom is 637 euro een redelijk prijs ?
Via WiFi vrijwel direct, via 4G zou ik zeggen een seconde.

Waarom is 637 euro een redelijk prijs ?
Het is een zeer deugdelijk product wat erg goed doordacht is. Ik vind het absoluut het geld waard gezien de bouwkwaliteit en de functionaliteit.