Epson Expression Premium XP-7100

€ 145,49

Epson Expression Premium XP-7100 Review

rudytweeNewbie 9 juni 2021, 273 views Product gekocht

Epson Expression Premium XP-7100

zeer compleet maar toch compleet toestel. goede kwaliteit van de prints echter zeer veel problemen met de papierlade.

Pluspunten

• compact formaat
  • print dubbelzijdig

Minpunten

• veel problemen met papierlade

Inktverbruik Score: 2
Drivers en stabiliteit Score: 2
Afdrukkwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 3
Scankwaliteit Score: 5
Scansnelheid Score: 3
Kwaliteit van de prints is zeker ok. Ook voor foto's.
belangrijkste voordelen voor mij: zeer compact formaat voor een all-in-ne printer en kan dubbelzijdig printen
zeer groot nadeel: heeft zeer veel problemen met de papieropname. Heeft dan de melding dat er geen papier in de lade zit terwijl dit wel het geval is. Je moet dan de lade open maken, het papier wat verplaatsen, en dan is het weer ok voor enkele pagina's. Echter is het mij nog niet gelukt om meer dan 5 prints na elkaar te kunnen doen zonder dat de printer opnieuw problemen heeft met die papierlade.
Samengevat: al bij al blij niet echt met mijn aankoop, en zou deze printer zeker niet meer opnieuw kopen door het gedoe met die papierlade.
Ik kan dit toestel dus niet echt aanraden.

Heb jij ook een Epson Expression Premium XP-7100?