ASUS ROG Strix B550-F Gaming (WI-FI)

€ 152,90
Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD B550 chipset - Bekijk alle specificaties

ASUS ROG Strix B550-F Gaming (WI-FI) Review

IsildagnirNewbie 8 juni 2021, laatste update op 8 juni 2021, 83 views Product gekocht

ASUS ROG Strix B550-F Gaming (WI-FI)

Het ontwerp van het moederbord is 100% geslaagd, het is werkelijk subliem. Wat het oude probleem van de LAN-kaart betreft, dit is volledig opgelost met de nieuwe versie van de genoemde kaart. Deze kaart is perfect voor iedereen die een high-end prestatie of esthetiek wil.

Pluspunten

• Zeer goede kwaliteit
  • Veel connectiviteit
  • Heel mooi.
  • 2 Locatie ssd m2
  • Goed vrm
  • Kwaliteit van de dienst na verkoop

Minpunten

• Geen usb type c in paneel
  • De prijs zonder promo

Layout Score: 5
Dit is een heel goed product. De vrm zijn perfect voor overklokken. Geweldige functies en makkelijk te gebruiken. De bios is eenvoudig te gebruiken en goed voorzien. Ik raad deze kaart 100% aan.

Heb jij ook een ASUS ROG Strix B550-F Gaming (WI-FI)?

Un site néerlandais dont la langue principale est le néerlandais. Veuillez traduire vos propres textes si vous ne parlez pas le néerlandais. Cela peut se faire par exemple avec www.deepl.com.
Sorry, ik was het helemaal vergeten. Bedankt om me eraan te herinneren
Geen probleem, Engels is ook een optie. Frans alleen niet ;)