1 review

Samsung S24E510C Zwart

€ 249,90
Specificaties 23,5" • 1920x1080 (Full HD) • 60Hz • VA • 4ms - Bekijk alle specificaties

Samsung S24E510C Zwart Review

rochieh 26 mei 2021, 42 views Product gekocht

Samsung S24E510C Zwart

Goede kwaliteit scherm, makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Curved

Minpunten

• Geen punt om kabels te verstoppen achter de poot

Heb deze monitor al zo’n 5 à 6 jaar in gebruik. Nog nooit er problemen mee gehad en het enigste dat ik ooit heb moeten vervangen is de HDMI kabel. Na al die jaren die ik hem gebruik, gebruik ik hem nog steeds dagelijks met veel plezier en zonder enkele problemen.

Heb jij ook een Samsung S24E510C Zwart?