1 review

ASUS ROG Thor 850W

€ 199,-
Specificaties 850W (80 Plus Platinum) • volledig modulair - Bekijk alle specificaties

ASUS ROG Thor 850W Review

SwaffelSmurf 15 mei 2021, 334 views Product gekocht

ASUS ROG Thor 850W

Heb deze voeding nu ruim een jaar in gebruik. Tot nu toe zeer tevreden met deze aanschaf.

Pluspunten

• Geluidsprocutie
  • Oledschermpje
  • Lange kabels

Minpunten

• Oledschermpje verkeerd gemonteerd

Uitrusting Score: 5
Aansluitingen Score: 4
Prestaties en stabiliteit Score: 5
Koelvermogen Score: 4
Heb deze voeding nu ruim een jaar in gebruik. Mijn voornaamste reden om te kiezen voor deze voeding was dat deze mooi pas bij mijn Asus ROG Strix Helios case. In deze kast komt de meest onderscheidende feature van deze voeding goed tot zijn recht: het oledschermpje waarin het verbruik weergegeven wordt.

De kabels zijn vrij lang en mooi gesleeved. Ik heb echter wel gebruik gemaakt van extension cables vanwege de look-and-feel. De geluidsproductie is fluisterstil. Ik hoor de voeding nauwelijks op 20/30 cm afstand.

Het oledschermpje zit eigenlijk aan de verkeerde kant van de voeding. Om deze goed weer te kunnen geven moet je de voeding met de fan naar boven gericht monteren. Deze blaast rechtstreeks de warme lucht richting de GPU. Een ander nadeel vind ik toch wel de prijs.

#CategoryProduct
1MuizenRazer Deathadder V2
1Geheugen internXPG Spectrix D60G AX4U3200316G16-DT60
1VoedingenAsus ROG Thor 850W
2Solid state drivesSamsung 970 EVO 1TB

Heb jij ook een ASUS ROG Thor 850W?

"Deze blaast rechtstreeks de warme lucht richting de GPU."
Hij zuigt dan de lucht daar weg. Hij blaast het aan de achterkant er uit.