1 review

Nokia 6710 Navigator Bruin - Reviews

Specificaties 2,6" • 320x240 (QVGA) • 50MB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Nokia 6710 Navigator Bruin Review

van Beekum 22 augustus 2010, 572 views

Nokia 6710 Navigator Bruin

Pluspunten

• Veel functies
  • Prima camera
  • Goede navigatie met ingebouwde GPS-ontvanger

Minpunten

• Toetsenbord priegelig
  • Behuizing niet krasvast

Met on-board A-GPS, waarbij het aanbeveling verdient om deze uit te schakelen want als je dat niet doet, haalt de telefoon de navigatiegegevens telkens via een GPRS-verbinding op en dat levert veel dataverkeer en dus onaangename kosten op, en met Nokia's Ovi Maps (werkend met Navteq-kaarten)voorgeinstalleerd, is dit toestel voor mij erg praktisch. Temeer er een 5.0 Megapixel camera, warbij je met een touchscreen pad in- en uit kunt zoomen, en MP3-speler op zitten, evenals andere gadgets zoals een FM-radio. Het bedienen van de Navteq navigatie vergt wat meer moeite dan TomTom Mobile, maar dat ben ik voor lief gaan nemen, want de functies die Navteq biedt zijn vergelijkbaar met TomTom. De behuizing is erg krasgevoelig, maar hij kan wel tegen een stootje, al een paar keer gevallen en buiten krassen/deukjes doet hij het nog. Het toetsenbordje is klein, en laat zich het beste alleen met de nagel van de duim bedienen. Om daarbij te blijven, overall zeg ik: duimen omhoog voor dit apparaat.

Heb jij ook een Nokia 6710 Navigator Bruin?

korte review mischien wat erg kort heb je foto's en zo?