JBL Everest Elite 750NC (Zilver)

€ 199,-
Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

JBL Everest Elite 750NC (Zilver) Review

ZakariaaNewbie 30 april 2021, laatste update op 30 april 2021, 96 views Product gekocht

JBL Everest Elite 750NC (Zilver)

Het is een supergoede headset van jbl! Alleen hammer van de defecten/problemen

Pluspunten

• Zeer zuiver geluid
  • Goede anc
  • Goede bouwkwaliteit

Minpunten

• Speakers gaan langzaam dood

Zit nu op mijn tweede paar en hetzelfde begint te gebeuren als bij mijn eerste paar: het geluid valt weg eerst aan het linker oor daarna rechter het is zo jammer want verders is hij goed

Heb jij ook een JBL Everest Elite 750NC (Zilver)?