Logitech ConferenceCam Connect Review

progunnl 29 april 2021, laatste update op 29 april 2021, 414 views Product gekocht

Logitech ConferenceCam Connect

De beeldkwaliteit en het geluid is top. De camera afgeschermd kan worden met de afstandsbediening. Wel redelijk prijzing op dit moment

Pluspunten

• Privacy
  • Bouwkwaliteit
  • Beeld en geluidskwalieit
  • Meerdere toepassingen
  • Camera hoogte

Minpunten

• Zijaanzicht (als webcam)

Design & bouwkwaliteit Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 5
Had een webcam nodig voor mijn werk. Kwam per toeval op dit model uit. Deze werd via marketplace voor een zeer zacht prijsje aangeboden.

Deze review is vanuit een webcam standpunt geschreven in plaats van een conference cam

Het grootste voordeel is dat de camera afgeschermd kan worden met de afstandsbediening. Dit is in mijn ogen ook een van zijn sterkste punten. Het idee dat ik een camera fysiek kan afschermen geeft mij een gerust gevoel. Het is een mooi apparaat dat niet meteen storend is in het interieur of op bureau.
Omdat het een koker is, heeft het voordelen en nadelen. Voordeel, de camera staat niet te laag, en niet te hoog. Nadeel je heb een zijaangezicht in plaats van een vooraanzicht (wat logisch is).

De beeldkwaliteit en het geluid is top. Lichtinval is geen probleem. Mijn camera is gericht op twee grote ramen en er is geen overdreven overbelichting.

Kortom, ben zeer blij met deze camera. Zou iedereen die een webcam nodig heeft en die de camera wilt afschermen dit model kunnen aanraden, al zijn de prijzen door COVID-19 op dit moment aan de te hoge kant.

Heb jij ook een Logitech ConferenceCam Connect?