Lexar Jumpdrive P20 64GB Zwart Review

Ruikersnaam 28 april 2021, laatste update op 28 april 2021, 47 views Product gekocht

Lexar Jumpdrive P20 64GB Zwart

lelijk maar goed

Pluspunten

• snel
  • levenslange garantie
  • goeie prijs/kwaliteit

Minpunten

• lelijk
  • groot

Oh wat is ie lelijk en ook groot. Zwart met grijs en <6cm. Bakbeest past net ik dat kleine zakje van mijn spijkerbroek. Maar hij leest en schrijft erg snel en heeft derhalve een goeie prijs/kwaliteitverhouding.
Krijgt nog een ster om de levenslange garantie! Maar dus niet een vijfde omdat ie zo lelijk is...

edit: de mijne had geen bijgeleverde software

Heb jij ook een Lexar Jumpdrive P20 64GB Zwart?